22.3.13

le værelse

 mit elskede Ikea-tøjstativ, min lille form for sættekasse som er malet sort, min vindueskarm er pyntet med en lys kæde og giver lidt hygge til rummet.                                                 
 puder fra Tine K, transparent smykkeæske, porcelæn fra Royal CPH.  


 jeg har mange ting på mit værelse, men jeg syntes det er med til at gøre det personligt og hyggeligt.

Sådan ser mit værelse ud, med lidt små ændringer sommetider. Jeg elsker mit værelse og er ret skør med det. Kan ikke have når der ligger ting og flyder. Jeg er så heldig at have udsigt til vandet, så jeg har et fantastisk lys, morgen og eftermiddag. så skønt! Senere i dag, skal jeg og nogle piger se x-factor finale, det bliver hyggeligt. God weekend!
Soffi

2 kommentarer:

  1. Hej søde Soffi! <3
    Glæder mig til at se "med egne øje" hvordan du har lavet om på dit værelse....
    Knus fra Malle-balle
    // http://oktober7th.blogspot.com.es

    SvarSlet