19.3.13

Amalie-Maria

Hej! Mit navn er Amalie-Maria. Jeg er 15 år gammel. Jeg bor, og har altid boet i en lille provinsby - men jeg har store planer om at flytte til København, når jeg forhåbentlig bliver student om et par år. Jeg har en forkærlighed for chokolade og nødder, og jeg elsker at fotografere.

For tiden går jeg i 9. klasse, spiller håndbold en gang om ugen og synger i et kirkekor. Jeg er et tvillingebarn, livstilsekspert og fantastisk i et køkken. Jeg elsker sommer og er stor fan af, når solen står direkte ind på mit værelse.

Jeg er diagnogstiseret hypersensitiv - så fyrværkeri-larm har aldrig været min kop the. Heldigvis har jeg så mange andre interesser...

Jeg kender Inge Sophie fra skolen, hvor vi engang i mellem møder hinanden - vi går trods alt i samme klasse.

Vi blogges

Frugt og ballade, Amalie-Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar