19.3.13

Inge Sophie

Mit navn er Inge Sophie
Jeg bor i en lille, kedelig, lorte by, som jeg i den grad forestiller mig, er kulinarisk og fyldt med kunstneriske mennesker. Her bor jeg sammen med mine søde forældre og min søster. Der er ikke så meget at lave, så glæder mig til snart at flytte... ej naturen er da smuk, meget faktisk.

Jeg danser ballet hos en fantastisk dygtig danser, og det er det øjeblik på ugen, hvor jeg ikke tænker på andet end mine bevægelser. Til dagligt spiser jeg lidt for meget kage, bander lidt for meget og bruger lidt for mange penge. Jeg elsker at være sammen med mine forældre og mine skønne (skøre) veninder, hvor jeg føler mig meget tryg, lykkelig og glad.

Jeg elsker også at være alene og lege filosof eller opfinder. Så kan jeg bare godt lide sommer, det gør mig sgu så hjertensglad. og så har jeg bare sleeeet ingen selvironi - nej.

Så kan jeg godt lide at være sammen med Amalie, for hun er næsten lige så smuk som mig, så vi passer bare perfekt, ikk? Ej, det gas! Hun er en rigtig frugt og ballade veninde og vi matcher bare, you know it?

Så øh .. som du kan høre er jeg jo vældig interessant og det er Amalie sikkert også, så følg bloggen hvis du feel for it.

Frugt og ballade, Soffi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar